پنجشنبه 25 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک مداح: به روحانی تذکر می دهم، اگر مجلس توفيقی را تاييد کند نان در شراب زده و خورده است!

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - پس از آنکه منصور ارضی در مراسم دعای عرفه اظهارات رکيکی به زبان آورد، ظاهراً يکی ديگر از مداحان حامی دولت پيشين، اين بار به دولت فعلی حمله کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ سعيد حداديان در ميانه ی دعای عرفه و راز و نياز با پروردگار، مواضع سياسی اتخاذ کرد و با اشاره به امکان معرفی دکتر توفيقی به مجلس به عنوان وزير علوم گفت : به آقای روحانی تذکر می دهم که اگر افراد فتنه گر را معرفی نماييد دودش به چشم خودتان می رود.

وی همچنين مجلس را تهديد کرده و گفته «نمايندگان اگر اين فرد را تاييد کنند نان در شراب زده اند و خورده اند.

حداديان که تا پيش از دولت احمدی نژاد، تنها به عنوان يک مداح معمولی شناخته می شد، پس از آغاز به کار دولت نهم با اتخاذ موضع گيری های سياسی، سعی کرد به يمن حمايت های احمدی نژاد، چهره ای سياسی از خود به نمايش بگذارد، جالب تر اينکه او بعدا منتقد احمدی‌نژاد شد و در يکی از مراسم مداحی خود در باره مشايی و احمدی‌نژاد، الفاظ و عبارات رکيک و سخيفی بکار برد که به همان خاطر دادگاهی و به ۵۰ هزارتومان جريمه محکوم گرديد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016