پنجشنبه 25 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسماعيل کوثری: برای پذيرش پروتکل الحاقی تمام ملت حساسيت دارند، تيم مذاکره کننده هوشيارتر عمل کند

مهر ـ عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس درباره پذيرش پروتکل الحاقی از سوی جمهوری اسلامی ايران گفت: هيئت مذاکره کننده ايرانی و به خصوص آقای ظريف بايد بداند که برای پذيرش پروتکل الحاقی نه تنها مجلس بلکه تمام ملت حساسيت دارند.

اسماعيل کوثری، عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينکه هر دو طرف مذاکره کننده مدعی هستند روند مذاکرات خوب و مثبت بوده گفت: مهم نتيجه مذاکرات است، هنوز نتيجه ای از مذاکرات بيرون نيامده است؛ گفته ها و پيشنهادات هميشه خوب است اما بايد اين گفته ها نتيجه بخش باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: استکبار جهانی تصور می کند که ما تحت فشار تصميمات آنها به خصوص اعمال تحريم ها قرار گرفتيم و از اين رو باز همان خواسته های نا به حق خود را به اشکال مختلف تکرار می کند که به هيچ وجه قابل قبول نيست.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: هيئت ايرانی مذاکره کننده بايد هوشيارتر عمل کند والا مجلس وارد عمل خواهد شد، نبايد نسبت به طرف غربی خوشبينانه نگاه کنيم و تصور کنيم که همه چيز به نفع ما جلو رفته چرا که اين مسئله تبعات منفی بسياری به دنبال دارد.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس درباره پذيرش پروتکل الحاقی از سوی جمهوری اسلامی ايران گفت: قطعا مجلس نسبت به اين مسئله حساسيت نشان خواهد داد؛ هيئت مذاکره کننده ايرانی و به خصوص آقای ظريف بايد بداند که برای پذيرش پروتکل الحاقی نه تنها مجلس بلکه تمام ملت حساسيت دارد.

کوثری با تاکيد به اينکه اين مسئله به هيچ وجه قابل قبول نيست خاطرنشان کرد: ملت ايران نسبت به حق خود کوتاه نخواهد آمد، حتی اگر مسئله تحريم ها حل شود باز هم از حق خودمان نخواهيم گذشت.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينکه ما هموراه در چارچوب قانون NPT حرکت کرده و غنی سازی را انجام داديم تصريح کرد: اينطور نيست که مجلس تحت فشار رسانه های غربی پذيرش پروتکل الحاقی را قبول کند؛ چرا که برای ما روشن است بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور به مسائل داخلی برگشته و ربطی به تحريم ها ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016