یکشنبه 28 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقیف کشتی نفتکش حامل نفت صادراتی ایران به کره شمالی در چین

العربیه - به گزارش رسانه های شرق آسیا روز یکشنبه 20 اوت یک فروند کشتی نفتکش ایرانی در بندر دالیان چین توقیف شد. این نفتکش حامل نفت صادراتی ایران به کره شمالی بود.

روزنامه ژاپنی آساهی شینبوم به نقل از منابع چینی روز یکشنبه اعلام کرد چین نفتکش ایرانی را که به مقصد کره شمالی در حرکت بود توقیف کرد.

iranianTankerNorthKChina.jpg
این محموله نفت خام بخشی از قرارداد و توافق دولت پیونگ یانگ با تهران در زمینه واردات 500 هزار تن میعانات گازی و نفت خام سبک است که کره شمالی برای تنوع بخشی به منابع نفتی خود با ایران به امضا رسانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گزارش در حالی انتشار میابد که به نوشته سایت خبری مهرنیوز ایران و به نقل از یک مقام مسئول ایرانی آمده است که "هیچ یک از کشتی های نفتکش ایران توسط دولت چین و یا هیچ کشور دیگری توقیف نشده است"

آساهی شینبوم به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد علت توقیف این کشتی ایرانی، جلوگیری از وابسته شدن کره شمالی به نفت ایران و کم شدن اهرم فشار چین بر این کشور شمال شرقی آسیاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016