چهارشنبه 8 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: توقفی در غنی‌سازی ۲۰ درصدی صورت نگرفته است

ايسنا ـ رييس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اين که هيچ توقفی در روند توليد اورانيوم ۲۰ درصد صورت نگرفته است تاکيد کرد: هر ماه به ميزان نياز، مجتمع صفحه سوخت به راکتور تهران اختصاص می‌يابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی اکبر صالحی گفت: اورانيوم ۲۰ درصد و صفحات سوخت در کشور توليد و ساخته می‌شود؛ هيچ توقفی در روند توليد صورت نگرفته و قبلا نيز متوقف نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: صفحات سوخت برای راکتور تهران در کشور توليد می‌شود و هر ماه نيز به ميزان نياز، مجتمع صفحه سوخت به آن اختصاص می‌يابد و اين راکتور هيچ زمان خاموش نمی‌ماند.

اگر وزارت اطلاعات خرابکاران هسته‌يی را دزد می‌داند قبول داريم
رييس سازمان انرژی اتمی درباره اظهار نظر وزير اطلاعات در مورد چهار خرابکار هسته‌يی که آن‌ها را دزد معرفی کرده گفت: اگر وزارت اطلاعات بررسی کرده و گفته دزد هستند که هيچ؛ ولی چه دزد جالبی که زير ديوار بتونی را در آن شرايط حفر کرده و تلاش داشته که وارد سايت شود.

وی از ارائه توضيحات بيش‌تر در اين خصوص خودداری کرد و گفت: وزير اطلاعات هرچه در اين باره بگويد، قبول می‌کنيم زيرا ما اين افراد را تحويل وزارت اطلاعات داده‌ايم.

دارخوين تا سه چهار سال آينده تمام نمی‌شود
رييس سازمان انرژی اتمی درباره نيروگاه اتمی دارخُوِين و زمان راه‌اندازی آن توضيح داد: دارخوين يک راکتور ۳۶۰ مگاواتی است و انجام طراحی‌ها و امکان‌سنجی‌های آن نياز به يک زمان قابل توجهی دارد و اين گونه نيست که ظرف سه، چهار سال آينده تمام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016