پنجشنبه 16 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقدير از مستند راديويی "قربانيان ۸۸"، ساخته مسيح علی‌نژاد از سوی انجمن رسانه‌های بين‌المللی

راديو فردا ـ مستند راديويی «قربانيان ۸۸» ساخته مسيح علی‌نژاد، چهارشنبه ششم نوامبر، ۱۵ آبان، از سوی انجمن رسانه‌های بين‌المللی (ای‌آی‌بی) در لندن مورد تقدير و تحسين قرار گرفت.

اين مستند راديويی که بازخوانی داستان قربانيان اعتراض‌ها و حوادث پس از انتخابات مناقشه برانگيز رياست جمهوری ايران در خرداد ۸۸ است، شامگاه يکشنبه از راديو فردا پخش می‌شود و تا کنون ۲۷ قسمت از آن ارائه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«ای آی بی»، که در سال ۱۹۹۳ آغاز به فعاليت کرد، در سال ۲۰۱۳ برنامه‌های تلويزيونی و راديويی متعددی از ۲۵ کشور مختلف جهان دريافت کرد که برای رقابت پايانی از بين آنها چندين برنامه انتخاب شدند که مستند راديويی «قربانيان ۸۸» يکی از نامزدها در بخش «مستند تحقيقی» بود.

«ای آی بی» در توصيف موفقيت «قربانيان ۸۸» کيفيت پژوهش در ساختاردهی اين مستند راديويی را ستوده است.

سال گذشته نيز، مستند راديويی انفرادی، ساخته وحيد پوراستاد از راديو فردا، تحسين داوران انجمن رسانه‌های بين‌المللی را برانگيخت و اين نهاد مستند راديويی را در رشته «بهترين برنامه مستند راديويی در مسائل روز» به دليل خلاقيت و استفاده از منابع متعدد مورد تحسين قرار داد.

در سال ۲۰۱۱ نيز فرشيد منافی، تهيه‌کننده و ميزبان برنامه راديويی راديو پس‌فردا جايزه «شخصيت راديويی سال»، از مجموعه جوايز سالانه انجمن رسانه‌های بين‌المللی را از آن خود کرد.

در سال‌های گذشته نيز گزارشگرانی از راديو اروپای آزاد/ راديو آزادی جوايزی را از ميان جوايز انجمن رسانه‌های بين‌المللی در لندن از آن خود کرده بودند.

در سال ۲۰۱۰ نامزدهايی از بخش‌های افغانستان، مولداوی و اوکراين راديو اروپای آزاد/ راديو آزادی، در ميان برگزيدگان اين جايزه رسانه‌ای بودند و در سال ۲۰۰۹ نيز يکی از جوايز ای‌آی‌بی به بخش آذربايجان اين راديو رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016