دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی وزير کشور: قتل معاون وزير صنعت ترور نبوده است

ايسنا ـ معاون امنيتی - انتظامی وزير کشور ضمن تشريح جزئيات قتل معاون پارلمانی وزير صنعت، معدن و تجارت که شب گذشته اتفاق افتاد، تاکيد کرد که اين موضوع به هيچ وجه سياسی، امنيتی و ترور نبوده است.

علی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: شب گذشته ساعت حدود ۸:۳۰ دوستان راهنمايی و رانندگی متوجه انحراف يک خودرو می‌شوند و وقتی نزديک‌تر می‌روند، متوجه می‌شوند فردی که پشت فرمان اين خودرو - که چراغش هم روشن بوده - نشسته بود، به علت اصابت گلوله کشته شده است. بعد از بررسی بخش فنی به اين نتيجه می‌رسند که گلوله از نزديک و از داخل خودرو به آن فرد شليک شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبداللهی با بيان اينکه "اين موضوع در حال بررسی است و ان‌شاءالله در اسرع وقت به اين موضوع رسيدگی می‌شود"، اظهار کرد: اين موضوع به هيچ وجه امنيتی، سياسی و بحث ترور نيست.

وی در پاسخ به اينکه برخی از وقوع و ادامه اين بحث‌ها ابراز نگرانی‌ کرده‌اند، گفت: اين اتفاق تکرار نمی‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اين بحث اصلا مسأله امنيتی و ترور نبوده است.

به گزارش ايسنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نيز در اطلاعيه‌ای جزئيات اين حادثه را اعلام کرد.

در اين اطلاعيه آمده است: «مقارن ساعت ۲۰:۰۴ شب‌گذشته ۱۹ آبان‌ماه امسال از طريق مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ تهران‌بزرگ اطلاع حاصل شد فردی در يک دستگاه پژو در خيابان گلبرگ از ناحيه سر مورد اصابت تير قرار گرفته و به قتل رسيده است.

مأموران به محض وصول خبر در محل حاضر شده و در بررسی‌های بيشتر مشخص شد، مقتول "صفدر رحمت‌آبادی" معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از ناحيه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

موضوع به اطلاع بازپرس ويژه قتل رسيد که وی نيز دقايقی بعد در صحنه حاضر شدند و همزمان مأموران بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره قتل پليس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تشکيل تيم مشترک مأموريت يافتند که نسبت به کشف قتل اقدام کنند.»

صفدر رحمت‌آبادی که اصالتاً اهل کنگاور (از شهرستان‌های کرمانشاه) است، از مديران وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که با تغيير دولت در سمت خود باقی مانده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016