سه شنبه 21 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برادر رحمت‌آبادی: منشاء سوء‌قصد به برادرم خصومت شخصی نیست

دیگربان - برادر صفدر رحمت آبادی٬ معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارات مقام‌های انتظامی٬ امنیتی و اطلاعاتی درباره «شخصی» بودن علت قتل برادرش را رد کرد.

صفدر رحمت آبادی شامگاه یک‌شنبه (۱۹ آبان) در میدان «سبلان» شهر تهران بر اثر شلیک دو گلوله به سینه و سر جان خود را از دست داد.

مقام‌های امنیتی و انتظامی ساعتی پس از مرگ این مقام وزارت صنعت اعلام کرده‌اند که مرگ وی منشاء سیاسی نداشته و به احتمال قوی ناشی از خصومت شخصی بوده است.

این در حالی است که مظفر رحمت‌آبادی برادر آقای رحمت‌آبادی که مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه است٬ روز دوشنبه (۲۰ آبان) گفته علت سوء‌قصد به برادرش «شخصی» نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده که «بیان خصومت شخصی برای دلیل ترور مرحوم رحمت آبادی به هیچ وجه پذیرفته نیست و این مسئله برای ما به شدت ناراحت کننده و غیر قابل قبول است.»

مظفر رحمت‌آبادی اضافه کرده «نه خانواده ما و نه شخص ایشان هیچ مشکلی با هیچ شخص یا گروهی نداشته و نداریم و این موضوع قابل قبول نیست که {برادرم} در یک درگیری شخصی کشته شده» باشد.

وی افزوده «هم اکنون هم برای پیگیری این موضوع در تهران هستیم و جلساتی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.»

80899733-5173864.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016