جمعه 24 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توفیقی: اعتراض نمایندگان به انتصاب‌های وزارت علوم منطقی نیست

سرپرست سابق وزیر علوم با بیان اینکه اعتراض نمایندگان به انتصاب های اخیر وزارت علوم بدون پشتوانه منطقی است، گفت: مهم نظر جامعه دانشگاهیان است که از این انتصاب ها راضی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،جعفر توفیقی در حاشیه مراسم ختم والده محمد علی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در خصوص اعتراض های نمایندگان مجلس مبنی بر انتصابات فرجی دانا وزیر علوم، گفت: نمایندگان دلایلی برای انتقادهای خود نداشتند، انتصاب های دکتر فرجی دانا مورد استقبال جامعه دانشگاهیان قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه شخصیت فرجی دانا مبتنی بر مدیریت علمی است، تصریح کرد: انتصابات ایشان ارزشمند بوده و از چهره های نام آشنایی استفاده کرده اند.

سرپرست سابق وزارت علوم خاطر نشان کرد: انتقادهای نمایندگان به هیچ وجه منطقی نبوده و دلایل روشنی نداشته اند. مهم نظر جامعه دانشگاهیان است که راضی هستند.

توفیقی در پاسخ به این سئوال که اخیرا 150 نماینده مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار دخالت مستقیم وی در انتصاب های وزیر علوم شده اند، گفت: انتقادهای نمایندگان پشتوانه قابل دفاعی ندارد و در روزهای آینده متوجه این موضوع خواهند شد، مهم نظر جامعه دانشگاهیان کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016