دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت نمايندگان سنديکای شرکت واحد از نحوه برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار

خبرگزاری هرانا - تعدادی از نمايندگان سنديکائی شرکت واحد امروز با مراجعه جمعی به وزرات کار شکايتی از نحوه برگزاری انتخابات فرمايشی شوراهای اسلامی کار، در دبير خانه وزرات خانه به ثبت رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نمايندگان سنديکايی در مورد اخراج‌های غير قانونی عليه اعضای رانندگان سنديکای و تخلف‌های هيئت‌های حل اختلاف که با هماهنگی مدير عامل شرکت واحد صورت گرفته، با يکی از مسئولين وزارتخانه گفتگو کردند.

طبق مدارک ارائه شده توسط رانندگان اخراجی اقايان حسن سعيدی و ناصر محرم‌زاده و وحيد فريدونی و اقای هاديان به مسئولين وزراتخانه، مسئول ياد شده تخلف هيت‌های حل اختلاف را معرض دانست و قول پی گيری و لغو اعتبار نامه هيئت متخلف را داد.

لازم به توضيح است، هيئت‌های حل اختلاف پس از آن‌که ديوان عدالت اداری رای اخراج افراد ياد شده را مغاير با ماده ۲۷ قانون کار دانست، هيئت‌های حل اختلاف با نفوذ کارفرما و تطميع ان‌ها از سوی مديريت شرکت واحد اقدام به صدور رای اخراج برای نمايندگان سنديکايی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016