چهارشنبه 29 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه نمايندگان مجلس درباره مذاکرات هسته‌ای

مهر ـ نمايندگان مجلس شورای اسلامی طی بيانيه ای خطاب به طرف های مذاکره کننده اعلام کردند که فرصت مذاکرات فراخ نبوده و چنانچه بخواهند مذاکرات را به يک روند فرسايشی و وقت کشی مبدل نمايند، مجلس شورای اسلامی تصميماتی مبتنی بر مطالبه ملت ايران اتخاذ کرده و حتی در نوع همکاری های جديد با آژانس بين المللی انرژی هسته ای نيز تجديدنظر خواهد کرد.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بيانيه ای با امضای همه نمايندگان قرائت شد.

متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملت شريف ايران در آستانه مذاکرات هسته ای در ژنو نکات زير را متذکر می شويم:

۱- جمهوری اسلامی ايران همواره بهترين مسير حل و فصل مسئله هسته ای را مذاکره دانسته و هميشه بر لوزام مذاکرات پايبند بوده است.

۲- جمهوری اسلامی ايران حقوق هسته ای خود را در چهارچوب قواعد بين المللی و ان پی تی و پادمان پيگيری نموده و همکاری همه جانبه با آژانس بين المللی انرژی هسته ای داشته است.

۳- با يک نگاه آسيب شناسانه به روند بيش از يک دهه مذاکرات هسته ای، کاملا هويداست که هر گاه مذاکرات در مسير رسيدن به يک توافق نزديک شده به ناگاه رژيم صهيونيستی و بعضی قدرت های بزرگ در ايفای نقش خود جهت اخلال در مذاکرات حرکت کرده و عملا مذاکرات را به بن بست کشانده است.

۴- اينک با توجه به مذاکرات هسته ای در ژنو اعلام می کنيم که ملت ايران به هيچ وجه از حقوق هسته ای خود عقب نشينی نخواهد کرد و برخی سردمداران غربی به جای خط و نشان کشيدن برای مذاکرات جهت خشنودی رژيم صهيونيستی بايد بدانند اين فرصت فراخ نبوده و چنانچه بخواهند مذاکرات را به يک روند فرسايشی و وقت کشی مبدل نمايند، مجلس شورای اسلامی تصميماتی مبتنی بر مطالبه ملت ايران اتخاذ کرده و حتی در نوع همکاری های جديد با آژانس بين المللی انرژی هسته ای نيز تجديدنظر خواهد کرد.

۵- ضمن اعتماد به مذاکره کنندگان هسته ای خود به خصوص وزير محترم امور خارجه، مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات را رصد کرده و بر ايستادگی قدرتمندانه بر روی حقوق کامل هسته ای ملت ايران تاکيد می نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016