یکشنبه 3 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض حزب‌الله به توافقنامه هسته‌ای ژنو

دیگربان - محافظه‌کاران و نیرو‌‌های حزب‌الله فعال در شبکه‌های اجتماعی توافقنامه هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در ژنو را «عقب‌نشینی» جمهوری اسلامی از برنامه هسته‌ای خود ارزیابی کرده‌اند.
digarban11242013.jpg
ایران و غرب سحرگاه یک‌شنبه (سوم آذر) در پایان سومین دور مذاکرات خود پس از ریاست جمهوری حسن روحانی٬ درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی به توافقی شش ماهه رسیدند. (متن کامل تفاهم‌نامه)

فعالان حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی در نخستین واکنش به اعلام خبر این توافق و اظهار‌نظر طرف‌های غربی درباره جزئیات آن٬ حملات و انتقاد‌ها به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران را آغاز کرده‌اند.

یکی از این فعالان نوشته که «همه صبح بیدار شدن دیدن چه قطعنامه ترکمنچایی امضاء شده» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضا نوروزی یکی دیگر از فعالان حزب‌الله در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشته «همه خوب می‌دونیم چه خبره، خودمون رو گول نزنیم.»

یکی دیگر از نیرو‌های حزب‌الله در فضای مجازی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای نوشته «یه دفه میومدن سفارت امریکا رو بهشون پس میدادن، رو که نیست سنگ پای ظریفه.»

محمدحسن روزی‌طلب از فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد نیز نوشته «ثبت خواهد شد که فردی به نام ظریف به بهای چهار میلیارد دلار٬ بدون پذیرش حق قانونی ایران، پیشرفت کشور را متوقف کرد.»

یوسف سرشار هم پس از انتشار خبر توافقنامه ژنو خطاب به وزیر امور خارجه ایران نوشته «آقای ظریف! ۱۰سال مقاومت و مذاکره کردیم که به چنین توافقی دست پیدا کنیم؟!»

سید کریمی هم این توافقنامه را «فاجعه‌ای» دانسته که پیش از این یک‌بار در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی روی داده بود.

وی افزوده «آقای ظریف و آقای روحانی ما انقلاب نکرده‌ایم که زنده بمانیم، انقلاب کرده‌ایم زندگی کنیم، نمی‌دانم شماها کک ندارید که بگزدتان.»

علی آقایی‌فر هم نوشته «یکی مثل مرد بیاد چیزهایی که از دست دادیم و بهش متعهد شدیم رو در قبال این توافق بگه، به جای اینکه همش بگن توافق بعد از ۱۰ سال حاصل شد.»

یاسر افشار هم نوشته «صد رحمت به قرارداد ترکمانچای. گوارای وجود ملت ایران که به جریان اعتدال رای داد. جشن بگیرید مثل جشنی که موقع جدایی بحرین گرفتید.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016