دوشنبه 4 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسيدگی به اتهامات احمدی نژاد فردا در دادگاه کيفری

مهر ـ مديرکل کارشناسی نظارت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث تشکيل وزارت ورزش و جوانان دو اتهام متوجه احمدی نژاد است، اول تاخير در تشکيل اين وزارتخانه و دوم تاخير در معرفی وزير است که بارها رئيس مجلس شورای اسلامی و معاونت نظارت مجلس در اين خصوص به رئيس جمهور سابق تاکيد کردند.

مجتبی ملک افضلی، مديرکل امور کارشناسی نظارت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با بيان اينکه جلسه دادگاه رسيدگی به اتهامات محمود احمدی نژاد رئيس جمهور سابق کشورمان فردا ساعت ۱۰ صبح در شعبه ۷۶ کيفری استان تهران برگزار می شود، گفت: از طرف رياست مجلس شورای اسلامی دو نفر به عنوان نماينده حقوقی و يک نفر هم از طرف کميسيون اصل ۹۰ در جلسه دادگاه شرکت خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: سه تخلف دولت در زمينه "عدم تشکيل به موقع وزارت ورزش و جوانان و معرفی وزير مربوطه در اجرای فرايند ادغام وزارتخانه‌ها"، "عدم ارائه اساسنامه شرکت ملّی نفت" و "عدم تخصيص بودجه ارزی مترو" است.

ملک افضلی اظهار داشت: در بحث تشکيل وزارت ورزش و جوانان دو اتهام متوجه احمدی نژاد است، اول تاخير در تشکيل اين وزارتخانه و دوم تاخير در معرفی وزير است که بارها رئيس مجلس شورای اسلامی و معاونت نظارت مجلس در اين خصوص به رئيس جمهور سابق تاکيد کردند.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا حضور شخص احمدی نژاد در جلسه فردا الزامی است، گفت: در مرحله تحقيقات مقدماتی متهم بايد حتما حضور داشته باشد.

مديرکل امور کارشناسی نظارت مجلس خاطر نشان کرد: برابر آئين دادرسی کيفری امکان حضور وکيل متهم بدون حضور متهم در دادگاه نيست و حتما بايد احمدی نژاد حضور داشته باشد که در غير اين صورت جلسه برگزار نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016