دوشنبه 4 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار خصوصی ظريف با علی لاريجانی

ايسنا ـ يک عضو هيات رييسه مجلس گفت که در حال حاضر جلسه خصوصی بين وزير امور خارجه و رييس مجلس در حال برگزاری است که ظاهرا در اين ديدار آقای ظريف گزارشی از مذاکرات و توافقنامه به آقای لاريجانی ارائه می‌کند.

حجت‌الاسلام حسين سبحانی‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: از ساعت ۱۸ آقای ظريف با دکتر لاريجانی جلسه‌ای را برگزار کردند که اين جلسه خصوصی است و هيچ يک از نمايندگان در آن حضور ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گفته وی احتمالا در اين جلسه وزير امور خارجه گزارشی از مذاکرات، توافقنامه و موارد پيرامون آن به رييس مجلس ارائه خواهد کرد.

اين عضو هيات رييسه مجلس همچنين در مورد احتمال حضور وزير امور خارجه در جلسه فردای مجلس گفت: اولويت ما اين بود که آقای ظريف در جلسه فردای مجلس حضور پيدا کرده و گزارشی از مذاکرات به نمايندگان ارائه دهد که قرار شد زمان دقيق آن را آقای لاريجانی قطعی کنند.

سبحانی‌نيا توضيح داد: مطلع شديم که فردا اجلاس وزرای خارجه اکو در تهران برگزار می‌شود که آقای ظريف نيز ميزبان هستند بنابراين بعيد است که ايشان در جلسه فردای مجلس حضور پيدا کند ولی در نهايت قرار شده است که زمان حضور ايشان را آقای دکتر لاريجانی با ايشان هماهنگ کرده تا در نهايت وزير امور خارجه در اولين فرصت در مجلس حضور پيدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016