پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقيف دو شناور سعودی در آب های بوشهر

فرمانده دريابانی استان بوشهر گفت: دو شناور متجاوز متعلق به کشور عربستان سعودی در آب‌های حوزه استحفاظی استان بوشهر توقيف شد و ۹ ملوان نيز در اين ارتباط دستگير شدند.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی دريابانی بوشهر، قلندر لشکری اظهار داشت: دريابانی ناجا اجازه هيچ‌گونه فعاليت غيرمجاز به سودجويان و متخلفان را نخواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در تشريح عمليات توقيف دو شناور سعودی گفت: روز گذشته دريابانان مستقر در آب‌های جنوب کشور با استفاده از تجهيزات الکتريکی و اپتيکی از حضور دو فروند شناور در آب‌های استحفاظی کشورمان در جنوب مطلع شدند.

لشکری خاطرنشان کرد: با حضور در محل مورد نظر، دريابانان با دو فروند شناور که با پرچم کشور عربستان در حال صيادی غيرمجاز در اين منطقه بودند روبرو شدند.

فرمانده دريابانی استان بوشهر با اشاره به دستگيری ۹ تن از ملوانان اين دو شناور سعودی اظهارکرد: در انجام تحقيقات مشخص شد اين ۹ تن تبعه کشورهای مختلف بودند.

لشکری با اشاره به تشکيل پرونده برای دستگيرشدگان در اين شناور اضافه کرد: اين افراد پس از تشکيل پرونده به مقام قضايی تحويل داده شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016