دوشنبه 11 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه کارگر در منطقه عسلويه کشته‌ شدند

ايلنا ـ دبير خانه کارگر شهرستان لامرد و مهر گفت: روز گذشته سه نفر از کارگران شاغل در منطقه ويژه عسلويه در جريان دو حادثه جداگانه کشته شدند.

عبدالرضا روحی با اعلام اين مطلب به ايلنا گفت: اين حوادث در فاز ۱۹ منطقه عسلويه و در محدوده فعاليت شرکت پتروپارس اتفاق افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حادثه نخست در حوالی ساعت ۱۴ و براثر سقوط بوم يک دستگاه جرثقيل سنگين بر روی يک دستگاه خودروی سواری پرايد اتفاق افتاد.

روحی بابيان اينکه بر اثر اين سقوط دو نفر سرنشين خودروی سواری کشته شدند، گفت: يکی از کشته شدگان در دم جان باخت و نفر دوم در مسير انتقال به بيمارستان کنگان جان خود را از دست داد.

اين فعال کارگری افزود: کشته‌شدگان از کارگران متخصص شرکت کولرهای هوايی آبان بودند.

دبير خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر همچنين در خصوص حادثه دوم گفت: اين حادثه نيز در همان مکان قبلی و در حوالی ساعا ۱۶ اتفاق افتاد.

وی در تشريح حادثه دوم گفت: اين حادثه زمانی اتفاق افتاد که از سه نفر از کارگران جوشکار در داخل لوله‌ای آهنی به قطر چهار متر مشغول فعاليت بودند.

روحی به نقل منابع رسمی علت حادثه دوم را گاز گرفتگی درون لوله عنوان کرد و گفت: در جريان اين حادثه يکی از کارگران جوشکار کشته و دو نفر ديگر مصدوم شدند.

اين مقام کارگری بابيان اينکه از مجموع سه کارگر حادثه ديده دو کارگر از شرکت کولر‌های هوايی آبان وکارگر کشته شده نيز از شرکت «ای جی سی» بوده اند، گفت: شنيده می‌شود که در پی حوادث روز گذشته فعااليت‌ها در محل وقوع بصورت موقت متوقف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016