دوشنبه 11 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسرائيل آماده است به خطر احتمالی هسته‌ای از سوی ايران پاسخ مناسب بدهد

بنيامين نتانياهو نخست‌وزير اسرائيل اعلام کرد که اسرائيل از ظرفيت‌های لازم برخوردار است تا در صورت ضربه هسته‌ای از سوی ايران واکنش مناسب نشان دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رم، ۱۱ آذر، خبرگزاری «ريا نووستی» - "بنيامين نتانياهو" نخست وزير اسراييل اعلام کرد که اسراييل از ظرفيت های لازم برخوردار است تا در صورت ضربه هسته ای از سوی ايران واکنش مناسب نشان دهد.

وی هنگام سفر به رم به مناسبت عيد سال نو يهودی اظهار داشت: "ما در برابر خطری که مردم کشور ما را تهديد می کند، سکوت نخواهيم کرد و واکنش مناسب را نشان خواهيم داد".

نخست وزير اسراييل با اشاره به اين که جامعه بين المللی بايد به توهم های خود در مورد ايران پايان دهد، خاطر نشان کرد که لغو بعضی از تحريم ها عليه ايران که بر اساس تفاهم نامه ژنو صورت گرفته است، تنها باعث شده که برنامه هسته ای ايران با سرعت بيشتری پيش برود.

يادآور می شود آمريکا، اسراييل و برخی از ديگر کشورهای غربی معتقدند که ايران تحت پوشش برنامه صلح آميز هسته ای مشغول ساخت سلاح هسته ای است. مقامات ايرانی نيز با رد اين اتهامات بارها اعلام کرده اند که برنامه هسته ای اين کشور صرفا جهت رفع نيازهای انرژی است.

مقامات اسراييل طرح های اتمی ايران و حمايت جمهوری اسلامی از نيروهای ضد اسراييلی را خطری برای موجوديت کشور يهوديان دانسته و جامعه بين المللی را به اتخاذ تدابير قاطع برای خنثی کردن اين کشور فرا می خوانند و ضمنا اجرای مستقلانه عمليات نظامی را عليه ايران منتفی نمی دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016