سه شنبه 12 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعاهای جديد احمدی نژاد در يک جلسه خصوصی: زمان من بهترين موقع برای مذاکره با آمريکا بود

جهان ـ محمود احمدی نژاد، در آخرين جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پيش از تخليه ساختمان لادن، مطالبی بيان کرده که خبرنگار جهان به بخشی از آن دست يافته است.

به گزارش جهان، احمدی نژاد در اين جلسه با اشاره به اينکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خيلی‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.

وی می گويد: روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و اين جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهميد.

رئيس جمهور سابق در ادامه با کنايه می گويد: حالا ديگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم!

وی افزوده است که هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته و برای برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



احمدی‌نژاد به مذاکره با آمريکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترين موقع برای اين کار بود. آن موقع بايد نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می‌ترسيد. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جايی خواهد رساند که مردم به اين حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند.

وی اشاره کرده است که دليل دشمنی اين‌ها با من اين است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی اين‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تامين کنند!

احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پيام داد که از من حمايت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم!

رئيس دولت دهم گفت: لاريجانی‌ها با وجود اينکه من کنار رفته‌ام هنوز دارند عليه من کار می‌کنند.

وی می افزايد: پايگاهمان در بين طبقه محروم هم ضربه خورده که برای ترميم آن بايد تلاش کنيم.

احمدی‌نژاد درباره دانشگاه اش نيز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازی خواهد شد.

همچنين در اين جلسه تصويب می‌شود که برای پاسخگويی به سياه‌نمايی درباره عملکرد دولت نهم و دهم، يک سايت اينترنتی راه‌اندازی و عملکرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.

حسينی وزير اقتصاد دولت سابق، در اين جلسه که پس از سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران و اظهارات وی درباره خزانه خالی، برگزار شده بود، مأمور می‌شود که به اظهارات روحانی پاسخ دهد.

آخرين خبرها حکايت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخليه شده و به وزارت دادگستری تحويل داده شده است.

گفته می شود احمدی‌نژاد با اشخاص متعددی از جمله سيد حسن خمينی برای در اختيار گرفتن يک ساختمان رايزنی کرده است. ظاهراً سيد حسن خمينی هم با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده است.

از سويی خبرها حکايت از نقل مکان احمدی نژاد و تيمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزديکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند اين ساختمان متعلق به بنياد مستضعفان است اما با اين وجود برخی ديگر اين ساختمان را متعلق به نهاد رياست جمهوری می‌دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016