یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اقتصاد: استعفا می دهم، يک دقيقه هم در وزارت نمی‌مانم

مهر ـ عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طيب نيا پس از دريافت کارت زرد از مجلس قهر کرده و به نايب رئيس مجلس اعلام کرد که استعفا خواهد داد و يک دقيقه نيز در وزارت اقتصاد نمی ماند.

احمد اميرآبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به کارت زرد نمايندگان به طيب نيا وزير اقتصاد گفت: پس از رای نمايندگان، طيب نيا عصبانی شد و به جايگاه هيات رئيسه رفت و به باهنر نايب رئيس مجلس شورای اسلامی که در غياب لاريجانی رياست جلسه را برعهده داشت، اعلام کرد که پس از ترک مجلس استعفايم را می نويسم و تحويل می دهم، يک دقيقه ديگر هم در وزارت اقتصاد کار نخواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پيش از اين نيز در دولت دهم حسينی وزير اقتصاد برای پاسخگويی به اظهارات و اقدامات بهمنی رئيس کل بانک مرکزی به مجلس فراخوانده شده بود و طی سئوال بنده و آقای نادران ۲ کارت زرد از مجلس گرفته بود.

وی ادامه داد: درست است که وزير اقتصاد در انتصاب رئيس بانک مرکزی دخالت ندارد اما نمايندگان تنها از وزير اقتصاد می توانند در خصوص سياست های ارزی و بانکی سئوال کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016