شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جک استراو به احتمال زياد در نيمه دی ماه به تهران سفر می کند

تهران - ايرنا - رييس گروه دوستی - پارلمانی ايران و انگليس گفت: به احتمال زياد سفر «جک استراو» نماينده مجلس عوام انگليس به تهران در نيمه دی ماه امسال انجام می شود.

«عباسعلی منصوری آرانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا درباره دعوت از همتای انگليسی خود برای توسعه روابط پارلمانی تهران - لندن افزود: البته هنوز زمان قطعی اين سفر مشخص نيست و مشغول رايزنی در اين زمينه هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«جک استراو» سياستمدار و وزير اسبق امور خارجه انگليس و نماينده کنونی مجلس عوام اين کشور است که رياست گروه دوستی پارلمانی لندن - تهران را به عهده دارد.

منصوری آرانی که رياست چند گروه دوستی - پارلمانی از جمله انگليس را در مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: دعوتنامه خود به روسای گروه های دوستی پارلمانی سوئيس، بلژيک، يونان و انگليس را از طريق اداره کل تشريفات مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه به همتايان خود در کشورهای مختلف از جمله انگليس ارسال کرده ام اما هنوز زمان دقيق اين سفرها مشخص نيست.

روز گذشته، علاء الدين بروجردی رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ايرنا با اعلام خبر سفر جک استراو به تهران اظهار داشت: انگليسی ها از مدت ها پيش متقاضی سفر به تهران بودند و اينطور نيست که مجلس ايران اصراری برای انجام اين سفر داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016