سه شنبه 19 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد ملکی برنده جايزه تلاشگر حقوق بشر شد

کانون مدافعان حقوق بشر - "محمد ملکی" از سوی کانون مدافعان حقوق بشر به عنوان برنده جايزه "تلاشگر حقوق بشر" سال ۱۳۹۲ هجری شمسی معرفی شد.

کانون مدافعان حقوق بشر از سال ۱۳۸۶ هجری شمسی، هر سال از ميان تلاشگران راه آزادی و دموکراسی، يک نفر را به عنوان برنده جايزه "تلاشگر حقوق بشر" معرفی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سايت کانون مدافعان حقوق بشر، جايزه تلاشگر حقوق بشر در سال ۱۳۹۲ به پاس شش دهه تلاش دکتر محمد ملکی در دفاع از حقوق ملت ايران و برای تقدير از تداوم تلاش هايش به اين فعال ديرپای حقوق بشر تعلق گرفت.

دکتر محمد ملکی، استاد بازنشسته دانشگاه سال ها پيش از انقلاب سال ۱۳۵۷ تلاش خود را در عرصه فعاليت های اجتماعی شروع کرد. او بارها به زندان رفت. اولين بازداشت خود را در سال ۱۳۳۹ تجربه کرد. پس از انقلاب سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۵ را در زندان گذراند. دکتر ملکی در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ سلول های انفرادی طولانی را تحمل کرد و اکنون در سن ۸۰ سالگی به تلاش های خود همچنان ادامه می دهد. او يکی از بنيانگذران " کارزار لغو گام به گام اعدام" و "کمپين صلح و آزادی" است.

کانون مدافعان حقوق بشر در سال ۱۳۸۶ عباس امير انتظام، در سال ۱۳۸۷ تقی رحمانی، در سال۱۳۸۸ آيت الله منتظری و در سال ۱۳۸۹ عزت الله سحابی را به عنوان برنده جايزه "تلاشگر حقوق بشر" اعلام و به آنان تنديس منشور حقوق بشر را هديه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016