چهارشنبه 20 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاوروف در تهران: شناسايی حق غنی سازی ايران در توافق ژنو وجود دارد

مهر ـ وزير امور خارجه روسيه با اشاره به توافق ايران و ۱+۵ در ژنو گفت:در ديدار با ظريف مسائل منطقه ای و توافق ژنو را مورد بررسی قرار داده ايم، در ژنو توافق شد که مسئله ايران مرحله به مرحله به نتيجه برسد که يکی از اين مراحل پذيرش حق ايران برای انرژی صلح آميز هسته ای از جمله غنی سازی است و البته حل شدن سئوالات آژانس و اينکه برنامه ايران کاملا تحت نظر آژانس ادامه يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سرگئی لاوروف وزير امور خارجه روسيه گفت: در ديدار با ظريف مسائل منطقه ای و توافق ژنو را مورد بررسی قرار داده ايم، در ژنو توافق شد که مسئله ايران مرحله به مرحله به نتيجه برسد که يکی از اين مراحل پذيرش حق ايران برای انرژی صلح آميز هسته ای از جمله غنی سازی است و البته حل شدن سئوالات آژانس و اينکه برنامه ايران کاملا تحت نظر آژانس ادامه يابد.

وی افزود: درک مشترک با ايران داريم که سند ژنو بايد توسط تمام طرفين اجرا شود . سعی می کنيم اين طور شود. به طور مستقل کار می کنيم که به مرحله بعدی و پکيج نهايی برسيم که مسئله کاملا حل و فصل شود.

همچنين محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان نيز در اين نشست خبری گفت: ايران و روسيه در مذاکرات امروز درباره برنامه اقدام مشترک گفتگو کردند و بر ضرورت پيگيری و اجرای اين مرحله و همکاری نزديک ايران و روسيه برای شکل دادن به مرحله نهايی در همه زمينه ها توافق کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016