دوشنبه 13 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: رئيس کميسيون امنيت ملی: عمليات غنی سازی در ايران متوقف نمی‌شود

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غنی سازی اورانيوم در ايران همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا ) منطقه آذربايجان شرقی، سيد علاءالدين بروجردی در نشست علما و مبلغان دينی بناب تاکيد کرد: با وجود تصويب قطعنامه شورای امنيت مبنی بر توقف غنی سازی اورانيوم در ايران، استکبار جهانی بايد اين نکته حقيقی را در عرصه سياست بين المللی بدانند که فعاليت‌های هسته‌ای ايران حد توقف ندارد و اين جهاد علمی ما تا آخر ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بروجردی در بخش ديگری از سخنان خود به بحث مذاکره با آمريکا و پرونده هسته ای ايران اشاره کرد و گفت: اين دو موضوع به هم گره خورده و قابل تفکيک نيستند.

وی با تشريح شرايط و موقعيت فعلی آمريکا در دنيا خاطرنشان کرد: آمريکا به دنبال اين است که با جواب بله گرفتن از ايران ، هيمنه جمهوری اسلامی را در جهان شکسته و آن را در برابر ابرقدرت‌های استکبار ذليل نشان دهد چون ايران اولين کشوری است که جرات کرده به آمريکا " نه " بگويد.

اين نماينده مجلس گفت: هم اکنون آمريکا در چنان شرايط فجيعی قرار دارد که همه توان داخلی و حاميان خارجی خودش را بسيج کرده تا مخالفان خود را از سر راه بردارد.

بروجردی تصريح کرد: به همه دنيا بارها اعلام کرده‌ايم که راه ما و درس فراموش نشدنی ملت ما همان شعار حسينی "هيهات من الذله" بوده و تدابير راهبردی امام راحل و رهنمودهای داهيانه رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه ما خواهد بود.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به برکت مجموعه سياست های نظام و ديدگاه دورانديشانه امام عزيز با محوريت تفکر اسلام ناب‌، کشور ايران به يک واقعيت غيرقابل کتمان تبديل شده که آمريکا و سگ زنجيری او در منطقه اسرائيل که چندين کشور را بمباران می کنند جرات جسارت و تجاوز به آن را ندارند.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغان دينی بايد با قدرت هرچه تمامتر برای ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدی همت کنند.

بروجردی اظهار کرد: ما که معتقد و منادی وحدت مسلمين در جهان اسلام هستيم بايد برای گسترش همه جانبه و معرفی چهره زيبا از دين مبين اسلام جهاد کنيم.

وی حوزه علميه حضرت وليعصر (عج) بناب را از حوزه‌های موفق و پرآوازه کشور دانست و گفت: برای تليغ موثر هم آشنايی با زبان اقوام مهم است و هم روش‌های نوين تبليغ که بايد علما به آنها آگاه باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016