دوشنبه 2 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: کنفرانس ژنو ۲ بدون حضور ايران شکست خورده است

تهران- ايرنا- عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دعوت نکردن از ايران برای حضور در کنفرانس ژنو ۲ گفت: پيش بينی ما اين است که بدون حضور ايران اين کنفرانس مطمئنا شکست خورده است.

آيت الله سيد احمد خاتمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سياسی ايرنا افزود: شيطنت آمريکا در کنفرانس ژنو ۲ و عدم دعوت از ايران نشانه ديگری از دشمنی مجدد آمريکا با نظام اسلامی ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اظهارداشت: ممکن است آن ها بگويند که در بحث دعوت نکردن ايران تنها آمريکا نقش نداشته است ولی ترديدی نيست که يک پای ثابت هر توطئه ای عليه ايران اسلامی، رژيم صهيونيستی است.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه چه بخواهند و چه نخواهند، ايران اسلامی نفوذ فوق العاده نه تنها در سوريه بلکه در ديگر بلاد اسلامی دارد، گفت: واقعيت مطلب اين است که گرچه حاکمان بدبخت و روسياه نوکر آمريکا نخواهند، دل های مردم با نظام اسلامی است و اين نفوذ معنوی ايران بسيار قدرتمند است.

آيت الله خاتمی با بيان اينکه روشن است که آن ها بدون حضور ايران در کنفرانس ژنو ۲ راه به جايی نخواهند برد، تصريح کرد: اين موضوع بر بينش مردم ما خواهد افزود که آمريکا و کشورهای اروپايی مطلقا قابل اعتماد نيستند.

نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمريکايی ها هر هدفی که از دعوت نکردن ايران در کنفرانس ژنو دو دنبال کنند، مطمئنا بايد بدانند بدون حضور ايران هيچ گامی در عرصه سوريه به پيش نخواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016