دوشنبه 2 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات با علی اصغر غروی پس از ۴۰ روز بازداشت

ندای آزادی : پس از گذشت ۴۰ روز از بازداشت دکتر سید علی اصغر غروی، خانواده وی در روز پنجشنبه مورخ ۲۸/۹/۹۲ موفق به ملاقات وی در زندان اوین گردیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ندای آزادی، در این ملاقات کابینی، وضعیت جسمانی دکتر غروی بسیار نامساعد بوده، به گونه‌ای که فرزندان وی که هر یک از مسافتی دور خود را رسانده بودند تا با پدر و مربی خود دیدار کنند، شدیداً منقلب شده و نگرانیهای ایشان از عواقب ادامه چنین روندی، دو چندان گردیده است. این ملاقات برای دقایقی محدود صورت گرفت.

دکتر غروی به جهت مبتلا بودن به بیماری های ضعف اعصاب حسی حرکتی، دیسک کمر و پروستات، دچار دردهای شدید بوده و این در حالی است که پزشکان معالج وی پس از استماع گزارش خانواده از شرح حال بیمار تحت درمانشان، وضعیت او را بسیار خطرناک اعلام نموده و اقدامات فوری درمانی را ضروری دانسته‌اند.

دکتر غروی به جهت نگارش مقاله «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» و انتشار آن در روزنامه بهار از مورخ ۱۹/۸/۹۲ در بازداشت بسر می‌برد و قرار است در روز ۱۵ دی ماه به اتهامات وارده بر وی و همچنین روزنامه بهار در دادگاه فرهنگ و رسانه رسیدگی گردد.

همسر وی اظهار امیدواری نموده است که مسؤولین پرونده با درخواست قبول وثیقه و آزادی همسرش تا موعد دادگاه موافقت نمایند تا موجبات احراز شرایط جسمی مناسب و جمع‌ آوری مستندات علمی مدعیات مقاله فراهم آید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016