چهارشنبه 11 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی تناقض‌گويی‌های مديران بانک مرکزی درباره احتمال جعلی بودن اسناد بابک زنجانی

ايسنا ـ سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ قانون اساسی، بررسی تناقض‌گويی‌های برخی مديران بانک مرکزی درباره جعلی بودن يا نبودن مدرک ارائه شده توسط بابک زنجانی را انگيزه برگزاری جلسه روز شنبه آينده اين کميسيون عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در پی استعلام کميسيون اصل ۹۰ از بانک مرکزی و ارائه پاسخ‌های متناقض توسط مديران اين بانک تصميم گرفتيم موضوع جعلی بودن يا نبودن سند ارائه شده توسط بابک زنجانی را در نشست با رييس کل اين بانک به صورت دقيق‌تر بررسی کنيم.

نماينده مردم اردبيل با رد حضور دادستان کل کشور در نشست روز شنبه کميسيون اصل ۹۰، گفت: چنانچه اعلام کرده‌ام پيرامون اين موضوع با دادستان صحبت کرده و نظر مشورتی ايشان را اخذ می‌کنيم تا گزارش کميسيون اصل ۹۰ دقيق‌تر شود.

وی همچنين راجع به شکايت از ايرانسل با بيان اينکه اين شکايت در مرحله بررسی‌های اوليه قرار دارد، اظهارنظر بيشتر در خصوص اين پرونده را به پس از بررسی‌های دقيق‌تر موکول کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016