دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عراقچی: زمان اجرای توافق ژنو منوط به تفاهم در موارد باقی مانده است

تهران - ايرنا - عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته ای ايران گفت: مشخص شدن زمان مرحله اجرايی توافق ژنو منوط به رسيدن به درک مشترک و تفاهم در موارد باقی مانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا،سيد عباس عراقچی امروز - دوشنبه - در يک گفت و گوی خبری با اشاره به ديدار خود با هلگا اشميت معاون کاترين اشتون درآخر هفته جاری گفت: تاريخ ۲۰ ژانويه برای مرحله اجرايی پيشنهاد شده و طرفين خود را برای آن آماده می کنند ولی قطعی شدن اين تاريخ منوط به رسيدن به تفاهم و درک مشترک در موارد باقی مانده است

وی افزود: اگر در آخر همين هفته درباره اين موارد بتوانيم به تفاهم برسيم ممکن است تاريخ ۲۰ ژانويه هم مورد توافق واقع شود اما هنوز در موضع تائيد نيستم که اين تاريخ،۲۰ ژانويه و يا ديرتر خواهد بود.

عراقچی همچنين درباره تشکيل تيم ناظر بر تيم مذاکره کننده هسته ای هم گفت: روال تصميم گيری و تصميم سازی و نظارت بر اجرای موضوعات مثل بحث مذاکرات هسته ای تعريف شده و مشخص است .

به گفته وی تصميم گيری در اين موارد بر عهده شورای عالی امنيت ملی و اجرا هم بر عهده دستگاههای مختلف است که در مورد مذاکرات هسته ای وزارت امور خارجه مسوول است و به شورای عالی امنيت ملی گزارش می دهد.

عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته ای اضافه کرد: اين روال از گذشته بوده و هنوز هم ادامه دارد اما اينکه تيم نظارتی تشکيل شده باشد خبر ندارم و روال موجود روال معقولی است که ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016