دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شروط ايران برای سفر هیأت پارلمانی انگليس به تهران

ايسنا ـ يک عضو هیأت رئيسه مجلس گفت که برای سفر جک استراو و هیأت پارلمانی انگليس به ايران شروطی تعيين شده است و به آنها ابلاغ شده که بايد در چارچوب برنامه تعيين شده حرکت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام و المسلمين حسين سبحانی‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه طبق برنامه از پيش تعيين شده جک استراو و هیأت پارلمانی به ايران سفر می‌کنند، گفت: به اين هيات تاکيد شده که بايد در چارچوب برنامه‌ای که ايران تعيين کرده سفر خود را انجام دهند و طبيعتا برنامه خارج از آن و هرگونه ارتباطاتی مغاير با اين توافق است.

وی با بيان اينکه تجربه اتفاقات سفر هیأت پارلمانی اروپايی تجربه خوبی نبود، گفت: با توجه به اين تجربه بنا شد که از اين به بعد هیأت‌های پارلمانی که به ايران سفر می‌کنند در چارچوب برنامه تعيين شده حرکت کرده و خارج از آن برنامه‌ای نداشته باشد.

اين عضو هیأت رئيسه مجلس گفت که در اين رابطه با دستگاه‌های مربوط صحبت شده و تصميم‌گيری و توافقاتی انجام شده تا سفر هیأت پارلمانی در چارچوب تعيين شده انجام گيرد.

نايب رئيس شورای مرکزی اصولگرايان رهروان ولايت همچنين در مورد دستور جلسه بعدی فراکسيون رهروان ولايت گفت: جلسه بعدی شورای مرکزی فراکسيون اصولگرايان رهروان با رحمانی فضلی وزير کشور برگزار می‌شود.

به گفته سبحانی‌نيا، به احتمال زياد مجلس هفته آينده جلسه نخواهد داشت و جهت سرکشی نمايندگان به حوزه‌های انتخابيه مجلس تعطيل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016