پنجشنبه 12 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه سفر استراو به ايران چيست؟

جک استراو در راس يک هيات پارلمانی روز دوشنبه هفته آينده برای سفر چهار روزه به تهران سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاری رويترز، هيات پارلمانی انگليس هفته آينده برای ديدار با نمايندگان مجلس ايران و ارتقای روابط ميان دو کشور به تهران سفر می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



جک استراو وزير امور خارجه پيشين انگليس روز دوشنبه در راس هياتی چهار نفره برای سفری چهار روزه از ششم ژانويه تا دهم اين ماه به تهران سفر می‌کنند.

در بيانيه منتشر شده، اعلام شده است که پارلمان انگليس به دعوت گروه دوستی ايران و بريتانيا دعوت مجلس را قبول کرده‌اند.

به نوشته اين بيانيه، اميد است ديدار اين گروه پارلمانی انگليس از تهران شرايط لازم را برای سفر هيات پارلمانی ايران به انگليس فراهم کند. وزارت امور خارجه انگليس با اعلام اطلاع از سفر احتمالی بيان کرده است که برای انجام اين سفر کمک خواهد کرد.

اعضای اين هيات چهار نفره که قرار است به رياست جک استراو به تهران سفر کنند، نورمن ليمونت وزير پيشين دارايی، بن والاس يکی از نمايندگان محافظه‌کار، جرمی کوربين از حزب کارگری پارلمان انگليس هستند.

بر اساس اعلام شبکه خبری پرس‌تی‌وی، اين هيات پارلمانی انگليس با علی لاريجانی رييس مجلس شورای اسلامی، علاءالدين بروجردی رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس و ديگر مقامات ايرانی ديدار و گفت و گو خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016