دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح اتهام دوباره علیه فعالان اینترنتی بازداشت شده در کرمان

بی بی سی ـ علی توکلی، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفته است که فعالان اینترنتی‌ای که اواسط آذرماه بازداشت شدند، طراح سایت "ندای سبز آزادی"، یکی از سایت‌های خبری نزدیک به جنبش اعتراضی ایران بوده‌اند و طرح‌ها و پروژه‌های بی‌بی‌سی فارسی را اجرا می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای توکلی امروز دوشنبه ۱۶ دی (۶ ژانویه) در جمع خبرنگاران گفت: "مدیر این گروه فردی بوده که از طرف بی‌بی‌سی فارسی در چند کشور مالزی، هندوستان و افغانستان به عنوان مربی و استاد خدمت کرده و با هزینه سازمان های اطلاعاتی انگلیس به این کشورها سفر می کرده است".

بی‌بی‌سی فارسی همواره گفته است که در ایران همکار ندارد.

بی‌بی‌سی گفته بود که بخش های دیگر این بنگاه هم از حدود چهار سال پیش فعالیت های آموزشی خود برای روزنامه نگاران ایرانی را متوقف کرده اند.

رئیس کل دادگستری کرمان تأکید کرده است که فعالان بازداشت شده "با ظاهر موجه و به شکل به ظاهر قانونی" فعالیت می کردند.

احمد قربانی، معاون دادستان کرمان روز چهارشنبه ۱۴ آذر (۴ دسامبر) از دستگیری ۱۶ "فعال سایبری مرتبط با بیگانگان" توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در کرمان خبر داده بود.

او اتهام دستگیر شدگان را " اقدام علیه امنیت ملی از طریق همکاری با شبکه‌های بیگانه و طراحی سایت و تولید محتوا برای سایت‌های ضد انقلاب به منظور براندازی نظام" عنوان کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016