سه شنبه 19 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه: فيس‌بوک دشمن جمهوری اسلامی است

فارس: دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه با اشاره به پيوستن وزير ارتباطات به يکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: بهتر است ساير مسوولان هم برای رونق فضای ارتباطات در کشور به عضويت شبکه‌های داخلی در بيايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالصمد خرم‌آبادی دبير کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه در پاسخ به اين سوال که آيا تاکنون درخواستی برای رفع فيلتر فيس‌بوک از سوی اعضای منتسب به دولت در کارگروه تعيين مصاديق صورت گرفته است يا خير؟ گفت: تاکنون چنين درخواستی مطرح نشده و من بعيد می‌دانم با وجود اشاره صريح مقام‌معظم‌رهبری در هفته گذشته پيرامون نقش موثر فيس‌بوک در فتنه ۸۸ و همچنين هشدارهايی که برخی از مراجع محترم تقليد، علما و دلسوزان نظام در اين خصوص دادند کسی در ضرورت ادامه فيلتر اين سايت ترديدی داشته باشد و چنين درخواست نابجايی را مطرح کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات زياد در فيس‌بوک گفت: يکی از مشکلات فيس‌بوک اين است که ابزار تقويت فتنه‌گران در سال ۸۸ بوده و دشمن نظام جمهوری اسلامی ايران است.

دبير کميته تعيين مصاديق محتوای مجرمانه اظهار کرد: من از وزير محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به دليل عضويت در شبکه‌های اجتماعی داخلی صميمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016