یکشنبه 22 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئیات محکومیت حميد رسايي به حبس و شلاق

حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه 9 دی به دلیل انتشار یادداشتی انتقادی درباره علی لاریجانی به حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا حمید رسایی مدیر مسئول و سعید ذاکری دبیر سیاسی هفته نامه 9 دی با شکایت دادستان تهران به حبس و شلاق محکوم شدند.

این حکم با اعتراض متهمان هم اکنون در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

در این حال احمد نجمی، از مسوولان رسانه ای جامعه مدرسین در صفحه شخصی خود نوشت: در یادداشت سعید ذاکری اتهام به جامعه مدرسین و نشر اکاذیب درباره ایت الله العظمی مکارم شیرازی هم بود که خود وی در دادگاه و مقابل هیات منصفه مطبوعات ابراز ندامت کرد و خواستار تخفیف مجازات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی گفت: حکم صادره دادگاه مبنی بر حبس و شلاق بنده و مدیرمسئول هفته‌نامه بدوی است و به آن اعتراض کرده‌ایم.

حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در گفت‌وگو با تسنیم درباره صدور حکم حبس و شلاق برای وی و سعید ذاکری دبیر سیاسی این هفته‌نامه اظهار داشت: این حکم مربوط به شکایتی است که پیش از این مدعی‌العموم با عنوان توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی علیه آن شکایت کرد.

وی ادامه داد: این حکم کمتر از یک ماه گذشته به ما ابلاغ شده و وکیل‌مان در حال پیگیری اعتراض به حکم صادره از جانب دادگاه است.

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی خاطرنشان کرد: همان زمان بنده آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را در جریان این موضوع قرار داده و گفته بودم که انتظار می‌رود شما شرح‌صدر بیشتری داشته باشید. زمانی که 2 برادر روسای 2 قوه‌ باشند زیاد زیبنده نیست به هر انتقادی از سوی رسانه‌ها اینگونه واکنش نشان دهند و آنها را به دادگاه بکشانند.

رسایی با بیان اینکه اساسا مطلب منتشر شده توهینی به آقای لاریجانی نبود گفت: لاریجانی هم در جواب من، لبخند زد و گفت که من شکایتی نکردم و مدعی‌العموم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال اینکه آقای لاریجانی درخصوص موضوع فاطمه هاشمی رفسنجانی شرح صدر نشان می‌دهد و خواستار خاتمه دادن به پرونده‌اش می‌شود ولی در موارد دیگر این شرح صدر را از ایشان نمی‌بینیم، جای تعجب دارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در پایان خاطرنشان کرد: این موارد قطعا به شاکی خصوصی نیاز دارد و وکیل ما این موضوع را نیز پیگیری می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016