سه شنبه 24 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگران پتروشيمی رازی خواستار حضور رئيس‌جمهور در بندر امام شدند

حدود هزار نفر از کارگران پيمانی پتروشيمی رازی صبح امروز، هم‌زمان با سفر رئيس جمهور به خوزستان، برای چهارمين بار طی دو هفته اخير در مقابل دفتر مرکزی تجمع کردند.

به گزارش ايلنا، نماينده کارگران پتروشيمی رازی در چهارمين تجمع اعتراض‌آميزشان طی دو هفته اخير که صبح امروز بيرون از محل کارخانه صورت گرفت، خواستار حضور «روحانی» در منطقه صنعتی بندر امام و آگاهی از مشکلات کارگران پيمانی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



نماينده کارگران پتروشيمی رازی که نخواست نامش فاش شود، تجمع امروز کارگران را به دليل سفر رئيس جمهور به خوزستان متفاوت با ساير تجمعات دو هفته اخير خواند و گفت: کارگران پيمانی پتروشيمی رازی انتظار دارند روحانی به بندر امام نيز سفر کند و از نزديک با مشکلات کارگران پيمانی آشنا شود.

او مطالبه کارگران را رفع تبعيض حقوق کارمندان رسمی با کارگران پيمانی خواند و گفت: بعد از تجمع حدود هزار نفر از کارگر اين مجتمع در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و تجمع روز يکشنبه (۲۲ دی ماه)، هنوز هيچ يک از مسئولان پتروشيمی پاسخگوی مطالبات کارگران نشده‌اند.

اين کارگر گفت: عصر ديروز (دوشنبه ۲۳ دی) بعد از گذشت دو هفته از اعتراضات صنفی کارگران پتروشيمی، کارفرمای اصلی پتروشيمی رازی به همراه ساير نمايندگان کارفرمايی جلسه‌ای مشترک با نمايندگان کارگری برگزار کردند.

او در خصوص نتيجه مذاکرات ديروز نمايندگان کارگران پيمانی با کارفرما گفت: کارگران پيمانی از جلسه ديروز نتيجه‌ای نگرفتند و او فرصت خواست در اين زمينه با اعضای هيئت مديره پتروشيمی رازی که در کشور ترکيه زنديگی می‌کنند مذاکره کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016