سه شنبه 1 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ۱۵۰ نماينده به لاريجانی درباره توافق ژنو

تسنيم ـ نماينده مردم تهران در مجلس گفت: نامه درخواست نمايندگان درباره مذاکرات ژنو از لاريجانی با امضای ۱۵۰ تقديم هيئت رئيسه مجلس شد.

محمد سليمانی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنيم با اشاره به نامه درخواست ۱۵۰ تن از نمايندگان مجلس از رئيس قوه مقننه، گفت: ۱۵۰ تن از نمايندگان مردم در خانه ملت در اين نامه از رئيس مجلس خواسته‌اند تا جزئيات توافق ژنو برای آنها محرمانه نباشد و در جريان اين توافق قرار بگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين نامه از رئيس مجلس خواسته‌ايم تا اقدامات لازم را انجام دهد تا نمايندگان مجلس در جريان جزئيات توافق‌نامه ژنو قرار گيرند.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح کرد: اين نامه با امضای ۱۵۰ تن از نمايندگان مجلس تقديم هيئت رئيسه شده است.

سليمانی با بيان اينکه رئيس مجلس به عنوان يکی از سران قوا در جريان جزئيات مذاکرات و توافق هسته‌‌ای ژنو قرار دارد، گفت: بنده و تمامی نمايندگانی که اين نامه را امضا کرده‌اند، معتقديم که اين موضوع کافی نيست و نمايندگان مجلس نيز بايد مانند اعضای کنگره آمريکا در جريان جزئيات مذاکرات هسته‌ای قرار گيرند.

وی خاطر نشان کرد: اگر اين توافق‌نامه محرمانه است، پس نبايد در رسانه‌های کشورهای اعضای ۱+۵ و يا در بين نمايندگان کنگره آمريکا منتشر شود. البته ما خواهان رسانه‌ای کردن جزئيات اين توافق‌نامه نيستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016