پنجشنبه 3 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار وزير نفت با روسای شرکت های نفتی در داووس

ايلنا ـ وزير نفت گفت: پروژه‌های سرمايه‌گذاری و فنی زيادی طراحی شده تا توليد را در ميادين نفت و گاز خود ارتقا دهيم و شرکت‌های بزرگ نفتی بين‌المللی در اين زمينه می‌توانند نقش موثری داشته باشند.
وزير نفت ايران در نشست اقتصادی داووس با روسای شرکت‌های بزرگ نفتی جهان برای ترغيب آنها به بازگشت به ايران ديدار می‌کند.

به گزارش ايلنا، بيژن زنگنه وزير نفت کشورمان در حاشيه نشست داووس گفت‌:پروژه‌های سرمايه‌گذاری و فنی زيادی طراحی شده تا توليد را در ميادين نفت و گاز خود ارتقا دهيم و شرکت‌های بزرگ نفتی بين‌المللی در اين زمينه می‌توانند نقش موثری داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زنگنه افزود: در نشست های صنعت نفت و گاز در داووس که با حضور رييس جمهوری ايران انجام خواهد شد ديدارهای رو در رو با مديران بلند پايه شرکت‌های بزرگ نفتی خواهم داشت تا نقش آنها را برايشان توضيح دهم.

زنگنه افزود: تلاشهای ما در وزارت نفت روی دوران پس از تحريم‌ها متمرکز شده است.

به گزارش ايلنا،بيش از ۴۰ تن از سران کشورهای جهان و حدود ۲۵۰۰ شرکت کننده در نشست اقتصادی سالانه که در شهر داووس سوييس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

در نشست امسال داووس رييس جمهوری ايران به همراه محمد جواد ظريف - وزير امور خارجه - و بيژن زنگنه - وزير نفت ايران - حضور دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016