دوشنبه 7 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دور بعدی مذاکرات ايران و ۱+۵ در نيويورک برگزار می‌شود

خبرنگار ايسنا اطلاع يافت که دور بعدی مذاکرات ايران و ۱+۵ بر سر گام نهايی در نيويورک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا) اين مذاکرات که قرار است اواخر بهمن‌ماه برگزار شود به احتمال قوی در نيويورک انجام می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



دور جديد مذاکرات ايران و ۱+۵ که در آن موضوعات اساسی بين ايران و ۱+۵ وجود دارد و بايد برای آنها تعيين تکليف شود با حضور کاترين اشتون، رييس سياست خارجی اتحاديه اروپا و محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه کشورمان و معاونان سياسی شش کشور برگزار می شود.

رآکتور آب سنگين اراک يکی از موضوعات اساسی در مذاکرات گام نهايی ايران و ۱+۵ در نيويورک خواهد بود.

ايران تاکيد دارد که اين رآکتور نتيجه تلاش ۳۰ ساله متخصصان ايرانی بدون هيچ‌گونه کمک خارجی است و به آسانی و حتی به سختی آن را از دست نخواهد داد.

به گزارش ايسنا، زمان انجام مذاکرات برای گام نهايی يک‌ساله است و اجرای اين گام نيز دوره زمانی مشخصی خواهد داشت که تا پايان مذاکرات اين دوره زمانی معلوم نيست.

ايران پيش از اين اعلام کرده بود که با ۱+۵ در مقرهای اصلی سازمان ملل که شامل نيويورک، ژنو و وين می‌شود، مذاکره می‌کند.

از آن‌جايی که شروع مذاکرات ايران در دولت يازدهم با ۱+۵ در نيويورک که به گام اول يعنی توافق ژنو منجر شد، بود به نظر می‌رسد اين بار نيز قرار است مذاکرات بر سر گام نهايی در مقر اصلی سازمان ملل در آمريکا برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016