چهارشنبه 16 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت تامين آب و برق شهرهای برف‌زده

مهر ـ وزير نيرو با تشريح آخرين وضعيت تامين آب و برق شهرها و روستاهای حاشيه دريای خزر از حل و فصل مشکلات حدود ۱۲۰ شهر و روستای استان‌های حاشيه دريای خزر خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون تمامی امکانات لجستيکی، تيم‌های عملياتی و مديريتی وزارت نيرو برای تسريع در حل مشکلات آب و برق شهرهای برف زده بسيج شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميد چيت چيان امروز در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت تامين آب و برق مورد نياز شهرهای برف زده حاشيه دريای خزر گفت: به دليل بارش شديد برف از هفته گذشته تاکنون، آب و برق ۱۴ شهر و بيش از ۱۵۰ روستا قطع شده و يا اختلالاتی در ارائه خدمات به وجود آمده بود.

وزير نيرو با اعلام اينکه از ابتدای هفته جاری با اعزام تيم‌های ويژه امداد صنعت آب و برق به استان گيلان و مازندران مشکلات آب و برق شهرها و روستاهای برف زده به حداقل کاهش يافته است، تصريح کرد: در حال حاضر آب و برق ۱۰ شهر برف زده استان گيلان و مازندران به طور کامل تامين شده است.

اين عضو کابينه دولت تدبير و اميد با يادآوری اينکه در حال حاضر تنها شهرهای رامسر، تنکابن، نشتارود و شيرود با اختلالات تامين آب و برق روبرو هستند، اظهار داشت: پيش بينی می شود تا چند روز آينده با توجه به فعاليت تيم‌های مختلف امداد و نجات، مشکلات تامين آب و برق اين ۴ شهر هم به طور کامل حل شود.

اين مقام مسئول همچنين در خصوص تامين آب و برق مورد نياز ۱۵۰ روستای گرفتار در برف استان گيلان و مازندران توضيح داد: هم اکنون مشکلات ۱۰۹ روستا به طور کامل حل شده است و روستاهای باقيمانده هم تا چند روز آينده به طور کامل خدمات آب و برق را دريافت می کنند.

چيت چيان در پايان با يادآوری اينکه در شرايط فعلی تمام امکانات و ظرفيت لجستيکی، مديريتی و عملياتی صنعت آب و برق کشور برای حل و فصل مشکلات تامين آب و برق شهرها و روستاهای برف زده استان‌های حاشيه ای دريای خزر بسيج شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام تيم‌های ويژه از استان های همجوار، مشکلات باقيمانده در چند شهر و روستای ديگر هم تا چند روز آينده به طور کامل مرتفع خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016