چهارشنبه 16 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی سازمان هلال احمر: تخريب ۸۰ درصدی منازل در شمال

۷۰۸ تيم عملياتی با حضور ۲۹۰۰ نفر از امدادگران درحال امداد رسانی هستند و تاکنون در مجموع ۲۱هزار و۵۰۰ بسته غذا و ۱۶۰هزار نان توزيع شده است. همچينن ۳۸ هزار بطری آب در اختيار مردم قرار گرفته است.

ايلنا: سخگوی سازمان هلال احمر با اشاره به اينکه تا کنون ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از کسانی که در راه مانده بودند اسکان داده شده‌اند، گفت: تاکنون ۲ نفر در گيلان به علت لغزش و سقوط از ارتفاع جان باختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



"حسين درخشان" سخنگوی سازمان هلال احمر در مورد وضعيت امداد رسانی به جاده‌ها و مناطق برف گير کشور به خبرنگار ايلنا گفت: اکنون در ۲۸ استان کشور در حال امداد رسانی هستيم و تنها سه استان بوشهر، ‌کهکيلويه و بوير احمد و هرمزگان مشکلی ندارند.

وی افزود: ۶هزار و ۷۰۰ نفر در سراسر کشور به علت بسته شدن مسير در راه مانده بودند که اسکان داده شده‌اند و ۳ هزار و ۷۰۰دستگاه خودرو نيز که در ميان برف گير کرده بودند بيرون کشيده شده‌اند.

سخنگوی هلال احمر ادامه داد: بيشترين امداد رسانی ما در استان‌های گيلان، مازندران، همدان، آذربايجان شرقی، مرکزی و يزد بوده است و در بعضی از مناطق به ويژه شمال کشور شاهد تخريب برخی منازل تا ۸۰درصد بوده‌ايم دونفر نيز در گيلان به علت لغزندگی از پشتبام سقوط و فوت کرده‌اند.

درخشان گفت: ۷۰۸ تيم عملياتی با حضو ر۲۹۰۰ نفر از امدادگران در حال امداد رسانی هستند و تاکنون در مجموع ۲۱هزار و۵۰۰ بسته غذا و ۱۶۰هزار نان توزيع شده است. همچينن ۳۸ هزار بطری آب در اختيار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فقط در استان گيلان ۲۴۰۰ نفر در ۷ شهرستان امداد رسانی شده‌اند تاکنون ۹۳۰ نفر، در شهرهای صومعه سرا، رضوان شهر و... اسکان اضطراری يافته‌اند. در مازندران نيز ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر امداد رسانی شده و ۳۷۰ نفر اسکان اضطراری يافته‌اند همچنين طی ۸ ساعت پرواز هلی کوپتر، ۱۲ تن محموله امدادی به مناطقی که دسترسی‌شان بسته شده بود رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016