پنجشنبه 17 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست جمعی از نمايندگان: منتقدان توافقنامه ژنو در رسانه ملی نظرات خود را بيان کنند

ايسنا ـ تعدادی از نمايندگان مجلس در نامه‌ای از رييس سازمان صدا و سيما درخواست کردند فرصتی فراهم کند تا منتقدان توافقنامه ژنو ضمن بيان نظرات خود با حضور موافقان به بحث و بررسی موضوع بپردازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايسنا، امضاکنندگان اين نامه بيان کردند که رييس‌جمهور در سخنان خود در جمع اساتيد دانشگاه نه تنها اساتيد دانشگاه را به جهت عدم دفاع از توافقنامه ژنو به ترسو بودن متهم کرده است بلکه منتقدان اين توافقنامه را با ادبيات نامناسبی کم سواد خطاب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدين منظور با توجه به اينکه سخنان رييس‌جمهور از سيمای جمهوری اسلامی ايران منتشرشده است درخواست داريم تا فرصتی فراهم شود تا منتقدان اين توافقنامه که قطعا حقوق مسلم مردم را پيگيری می‌کنند با حضور موافقان به بحث و بررسی موضوع بپردازند.

سيدمحمود نبويان ، سيدحسين نقوی حسينی، محمدجواد کوليوند، حسين طلا، محمد دهقان، ابراهيم کارخانه‌ای، اسماعيل کوثری، مهرداد بذرپاش، مهدی کوچک‌زاده، حميد رسايی، سيدمهدی موسوی‌نژاد، سليمانی ،‌علی‌اصغر زارعی، حسينيان، حسين نجابت، سيدمسعود ميرکاظمی، زهره طبيب‌زاده و سودانی جمعی از امضا‌کنندگان اين نامه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016