سه شنبه 15 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تذکرات کتبی نمايندگان مجلس: انتقاد از رئيس جمهور به دليل بی سواد خواندن منتقدان توافق ژنو

مهر ـ تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی به رئيس جمهور از اظهارات وی مبنی بر بی سواد خواندن منتقدان توافقنامه ژنو انتقاد کردند و ساير تذکرات کتبی نمايندگان همچنان بر سر نحوه توزيع سبد کالای خانوار است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر تذکرات کتبی نمايندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرائی کشور در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه توسط هیأت رئيسه مجلس قرائت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی از مهم ترين تذکرات نمايندگان به اين شرح است:

خان محمدی نماينده ابهر در تذکری به رئيس جمهور بر ضرورت رعايت مقررات در تخصيص سبد کالا به مستضعفان تاکيد کرد و همچنين از نحوه توزيع سبد کالا که منجر به ايجاد صفعهای طولانی که سبب آزار مردم شده انتقاد کرد.

۱۵ نماينده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزير صنعت، معدن و تجارت تأکيد کردند؛ ورود هیأت تجاری فرانسوی به ايران مانع فراموش کردن دستاوردهای نيروهای ايرانی و تضعيف زحمات آن ها نشود.

عبادی نماينده مردم بيرجند در تذکری به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توزيع عادلانه سبد کالا به خانوارهای ايرانی شد.

زاهدی، فتاحی و سليمانی نمايندگان کرمان، شهر بابک و تهران در تذکراتی به رئيس جمهور و وزيرصنعت، معدن و تجارت خواستار تجديد نظر در تخصيص سبد کالا به خانوارها شدند و همچنين از روش توزيع اين کالاها که منجر به صف های طولانی که سوژه رسانه های داخلی و خارجی شده است انتقاد کردند.

کارخانه ای نماينده مردم همدان در مجلس در تذکری به رئيس جمهور خواستار تحول در هیأت علمی دانشگاه ها برای توسعه نوين علمی در کشور شدند.

کريمی قدوسی نماينده مردم مشهد در مجلس در تذکری به وزير علوم خواستار جلوگيری از احيای انجمن های مسأله دار سياسی و برگزاری اردوهای مختلف در دانشگاهها و همچنين برگزاری کنسرت ها در محيط های علمی شد.

طبيب زاده نماينده مردم تهران در مجلس در تذکری به رئيس جمهور تأکيد کرد که آيا قيد دانشجو برای کسانی که فعاليت ضد نظام و فسادهای اخلاقی داشته داشتند برائت از فعاليت های او می شود؟

رسائی نماينده مردم تهران در تذکری به رئيس جمهور از ادبيات نامناسب روحانی خطاب به منتقدان توافقنامه ژنو که آن ها را بی سواد خوانده است انتقاد کرد و تأکيد کرد: برخی از علما، نخبگان دانشگاهی و نمايندگان مجلس از اين توافقنامنه انتقاد می کنند.

اين نمايند مجلس همچنين در تذکری به وزير امور خارجه از اتخاذ مواضع دو پهلو و همسويی با رژيم غاصب اسرائيل و تاييد مساله هولوکاست انتقاد کرد.

نقوی حسينی نماينده مردم ورامين در تذکری به وزير صنعت، معدن و تجارت از توزيع غلط سبد کالا که باعث تحقير مردم شد است انتقاد کرد.

جليليان نماينده مردم اسلام آباد در تذکری به رئيس جمهور خواستار اشتغال جوانان تحصيل کرده در ارکان های دولتی شد.

جعفری نماينده بجنورد در تذکری به رئيس جمهور از اظهارات روحانی مبنی بر بی سواد خواندن اظهارکنندگان مذاکرات هسته ای انتقاد کرد و تاکيد کرد: نقشه راه توافقنامه ژنو راه درستی ندارد.

نوروزی نماينده علی آباد کتول در تذکری به رئيس جمهور خواستار بهره مندی اقشار آسيب پذير از سبد کالا خانوار ها شد.

بيرانوند نماينده بروجرد و رحماندوست نماينده تهران در تذکری به رئيس جمهور خواستار جلوگيری از سخنان تفرقه افکنانه و کنترل اين سخنان شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016