چهارشنبه 23 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت روحانی از حقوقدانان برای بررسی دقيق محتوای توافقات هسته ای


تهران - ايرنا - حجت الاسلام و المسلمين حسن روحانی رييس جمهوری در جلسه امروز (چهارشنبه) هيات دولت با بيان اينکه دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته ای، دستاوردهای بزرگی است حقوقدانان را به بررسی دقيق محتوای توافقات هسته ای و اطلاع رسانی به جامعه دعوت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری، روحانی بر پيگيری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ايران با کشورهای ۱+۵ برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکيد و تصريح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته ای ايران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سياست های دولت تدبير و اميد و با حفظ همه ارزش های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته ای به دست آمده است که خشم صهيونيست ها نشانه ای بر اين موفقيت ها است.

رييس جمهوری با تأکيد بر ضرورت خبررسانی دقيق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقيق و محتوای توافقات و اطلاع رسانی به جامعه دعوت کرد.

روحانی همچنين از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپيمايی سالروز پيروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد و گفت: اين حضور شکوهمند و متفاوت را نشانه فضای مثبت و اميد بخش ايجاد شده در کشور دانست که نويدبخش وحدت و انسجام ملی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016