پنجشنبه 1 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون سازمان انرژی اتمی: هيچ نيرويی از سازمان انرژی اتمی اخراج نشده است

تهران- ايرنا- معاون سازمان انرژی اتمی در پاسخ به برخی اظهارنظرها درباره اخراج افراد از سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: در حوزه تغيير تحولات نيروی انسانی هيچ فردی از سازمان انرژی اتمی اخراج نشده است، اگر کسی ادله يا سندی دارد می تواند به اين سازمان ارسال کند.

«اصغر زارعان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آنچه در سازمان انرژی اتمی انجام شده جابجايی محدود در حد يک يا دو نفر از کارکنان بوده که براساس اصل شايسته سالاری صورت گرفته و در اين نوع جابجايی نيروهای قوی تر و متعهد تر جايگزين افراد قبلی شده اند که امری عادی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس کميته مديريت بحران و پدافند غيرعامل صنعت هسته ای درباره تداوم برنامه های سازمان انرژی اتمی ، تاکيد کرد که فعاليت های سازمان با شدت و قدرت مثل گذشته در حال انجام است.

زارعان گفت: برخی که ناآگاهند، اطلاعات دقيقی ندارند و يا اطلاعات غيرکارشناسانه و غيرصحيح دارند، بدون ارزيابی و تحقيق از صحت و سقم، مطالبی را در رسانه ها منتشر می کنند که اين اقدام آنها غيرمنصفانه و خارج از عدالت است.

وی اضافه کرد:طرح مطلب و ارائه نظر بدون منطق و ديدگاه کارشناسی موجب فراهم شدن فضا برای فرصت طلبان و بدخواهان می شود.

معاون سازمان انرژی اتمی خواهان رعايت اخلاق و انصاف از سوی همه گروه ها و جريان های موجود در جامعه شد و تاکيد کرد: با اين شيوه است که می توان با همبستگی بيشتر و توان بالا و همچنين بهره مندی از تمام پتانسيل های داخلی ،با اراده قوی وهمچنين با توکل به خداوند با تلاش مضاعف به پيش رفت و براساس فرامين مقام معظم رهبری حرکت کرد تا به قله های موفقيت و پيشرفت دست يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016