پنجشنبه 1 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز مرحله جديد عرضه سبد کالا از شنبه

مهر ـ وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز عرضه مرحله تکميلی سبد کالای نوبت اول از شنبه سوم اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: زمان تحويل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از ۴ نفره مرحله تکميلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز با صدور اطلاعيه ای با اشاره به آغاز توزيع مرحله تکميلی سبد کالای نوبت اول، اعلام کرد: از مشمولان در خواست می‌شود به منظور جلوگيری از ازدحام و سهولت در دريافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگيران با حقوق بيش از ۵۰۰ هزار تومان و کارکنان دولت دارای بيمه‌های تامين اجتماعی از روز شنبه مورخ شنبه سوم اسفند ماه تا پايان اسفند سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دريافت سبد رايگان کالا اقدام کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اين اطلاعيه وزارت صنعت، تاکيد شده است: به منظور صرفه جويی در زمان به متقاضيان توصيه می‌شود قبل از مراجعه به مراکز توزيع به يکی از روش‌های ذيل از تخصيص سبد کالا مطمئن شوند.

۱- شماره تلفن ثابت ۸۴۸۰۲۲۲۲-۰۲۱ (۹۰خط)

۲- مراجعه به درگاه اينترنتی www.yranehkala.ir

۳- ارسال کد ملی از طريق پيامک به شماره های ۵۰۰۰۴۹۹ يا ۷۰۰۷۹۹

۴- ارسال کد ملی به شماره #۷۹۹* از طريق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزيع از طريق مراجعه به درگاه اينترنتی بالا قابل دسترسی است. درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا لطفاً از طريق تلفن گويای شبانه روزی ۱۲۴ در سراسر کشور تماس حاصل فرماييد.

در ضمن زمان تحويل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از ۴ نفره مرحله تکميلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016