سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرزانه مرادی اعدام شد

وکيل مدافع فرزانه مرادی از اجرای حکم قصاص نفس موکلش خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: متاسفانه حکم اعدام فرزانه مرادی صبح امروز(سه‌شنبه) در استان اصفهان اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: برای اجرای اين حکم به من که وکيل‌مدافع فرزانه مرادی بودم اطلاعی داده نشده بود و اين در حالی است که مطابق آئين‌نامه نحوه اجرای احکام اعدام، وکيل محکوم‌ُ‌عليه يکی از افرادی است که بايد از زمان اجرای حکم مطلع و در مراسم حاضر باشد.

اين وکيل دادگستری تصريح کرد: علی‌رغم اين موضوع من از زمان اجرای حکم بی‌خبر بودم و از طريق افراد ديگر از اجرای حکم اعدام موکلم مطلع شدم.

خرمشاهی با بيان اين‌که «متاسفانه علی‌رغم وساطت تعداد زيادی از خيرين، مادران صلح و افراد ديگر اوليای دم موکل رضايت نداد» گفت: با توجه به درخواست ما موضوع رضايت محقق نشد و حکم موکلم صبح امروز که در آستانه ۲۵ سالگی بود، اجرا شد.

به گزارش ايسنا، فرزانه مرادی در سال ۱۳۸۶ اقدام به قتل شوهرش کرده بود و از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016