سه شنبه 20 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه های خواندنی از هواپيمای ناپديدشده مالزيايی

کوالالامپور – ايرنا – ناپديدشدن پرواز ام.اچ ۳۷۰ ماليزيا ايرلاين در مسير کوالالامپور به پکن با ۲۳۹ مسافر و خدمه با حاشيه های جالبی در عرصه رسانه ای همراه شده است.

به گزارش ايرنا، يک پيشگوی مالزيايی در زمانی که نيروهای امدادگر و نظامی ۹ کشور به مدت چهار روز در حال انجام عمليات برای يافتن اثری از اين هواپيما هستند، اعلام کرد می تواند موقعيت هواپيما را شناسايی کند.

ˈماهاگورو ابراهيم مت زينˈ مدعی شد هواپيمای گمشده توسط جن ها ربوده شده و يک شیء بزرگ سياه رنگ بر فراز محل سقوط هواپيما در حال پرواز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری برناما گزارش داد که اين مرد مدعی شده است توسط يکی از مقامات ارشد دولت برای پيش بينی موقعيت هواپيما دعوت شده است.

وی در فرودگاه بين المللی کوالالامپور گفت که از بامبو و قلاب ماهيگيری برای شناسايی موقعيت هواپيما استفاده می کند.

وی پس از خواندن دعا گفت که به دليل سياهی چشمش پيش بينی می کند هواپيما در آب سقوط کرده است اما اطلاعات دقيق تر را تا دو روز آينده اعلام می کند.

**

از سوی ديگر فردی به نام ˈفتحی عبدالهادیˈ از اهالی منطقه ای به نام ˈکامپونگ مادوکˈ در ايالت کلانتان مالزی مدعی شد سقوط يک شیء نورانی را هنگام سقوط به دريا در ساعت يک و ۴۵ دقيقه بامداد شنبه مشاهده کرده است.

به نوشته ˈنيو استريت تايمزˈ، اين فرد ۲۹ ساله گفت اين شیء نورانی به مدت پنج دقيقه در حال سقوط در منطقه بانچوک در شمال شرقی مالزی در نزديکی اقيانوس آرام ديده شده است.

**

يک فرد نيجريه ای با نام ˈتی. بی جاشوآˈ نيز در فيلمی که در شبکه های ويديويی انتشار يافته مدعی است سقوط اين هواپيمای مالزيايی را پيش بينی کرده است.

وی در يک پيش بينی در ۲۸ ژوئيه سال گذشته ميلادی (ششم مرداد سال ۹۲) در مورد سقوط يک فروند هواپيمای آسيايی با بيش از ۲۰۰ سرنشين اظهارنگرانی کرده و هشدار داده است.

وی در اين فيلم پيش بينی کرده است اين هواپيما مدتی پس از برخاستن از فرودگاه دچار سانحه می شود و برای اين ملت دعا کرد.

اين ويديو تاکنون بيش از ۲۲۸ هزار بازديدکننده داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016