سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات تازه حادثه سقوط هواپيما در خليج فارس

مهر ـ رئيس مرکز هماهنگی و نجات دريايی اداره کل بنادر و دريانوردی هرمزگان(MRCC) آخرين اخبار و اطلاعات به دست آمده از عمليات جستجوی صورت گرفته به منظور يافتن اجساد قربانيان حادثه سقوط يک فروند هواپيما در آبهای ساحلی جزيره کيش را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر از کيش، يک فروند هواپيما جت فالکون شامگاه دوشنبه، دوازدهم اسفندماه جاری با چهار نفر سرنشين در شمال شرق جزيره کيش در فاصله ۴ مايلی مسير دريايی کيش به بندر چارک در آب های خليج فارس سقوط کرد.

رئيس مرکز هماهنگی و نجات دريايی اداره کل بنادر و دريانوردی هرمزگان(MRCC) در اين رابطه گفت: جسد چهار نفر از سرنشينان اين هواپيما از آب گرفته شده است.

امينی زاده با اعلام اين مطلب که قطعاتی از لاشه هواپيمای جت فالکون نيز روی آب پيدا شده است، افزود: عمليات جستجو با استفاده از دو فروند شناور ناجی، يک فروند بالگرد، تيم غواصی و ساير شناورهای همکار در منطقه استفاده شد

وی افزود: با استعلام گرفته شده از سازمان هواپيمايی کشوری، هواپيمای حادثه ديده حامل هشت سرنشين بوده که در يک توقف، چهار سرنشين آن پياده شده اند و در زمان حادثه، چهار سرنشين داشته است.

اين هواپيما متعلق به سازمان هواپيمايی کشوری بوده و در پايان ماموريت خود يعنی چک راداری در آب های کيش سقوط کرد و سرنشينان آن جان خود را از دست دادند.

عمليات جستجوی دريايی برای يافتن سرنشينان اين هواپيما در هفت کيلومتری جزيره کيش توسط تيم های امداد و نجات دريايی انجام شد.

وی ادامه داد: اين هواپيما پس از مدتی پرواز، درخواست فرود اضطراری می کند و پس از اينکه چرخ های آن برای فرود باز نمی شود، از جزيره کيش دور شده و در آب های اطراف جزيره کيش سقوط می کند.

تا کنون اجساد چهارسرنشين و همچنين لاشه اين هواپيما پيدا شده که اسامی جانباختگان احمد موسوی، محمدامين عامری، وجيه‌الله ترلانی و مسعود جليلی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016