شنبه 18 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش‌سوزی در پرواز پکن - تهران، مهارت خلبان جان مسافران را نجات داد

پرواز پنجشنبه شب پکن - تهران لحظاتی پس از پرواز با نقص فنی و آتش سوزی مواجه شد اما سرانجام هواپيما با مهارت خلبان در فرودگاه پکن به زمين نشست.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز پکن به مقصد تهران با شماره پرواز ۸۰۱ که پنجشنبه هفته گذشته قرار بود فرودگاه پکن را به مقصد فرودگاه امام خمينی ترک کند دچار نقص فنی شده و موجب ترس و وحشت مسافران شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين هواپيمای شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی قرار بود که ساعت ۲۴ به وقت محلی، فرودگاه پکن را به مقصد تهران ترک کند اما به دليل نقص فنی اين پرواز با تاخير ۴ ساعته انجام شد.

براساس اين گزارش، پس از اينکه هواپيما در ساعت ۴ صبح از باند فروگاه پکن برخاست پس از ۲۰ دقيقه پرواز با نقص فنی مواجه شده و يکی از موتورهای هواپيما آتش می گيرد.

سرانجام خلبان توانست با مهارت، هواپيما را دوباره در فرودگاه پکن به زمين بنشاند اما اين موضوع موجب ترس و وحشت مسافران شده و مشکلاتی را برای آنها به همراه داشت.

يکی از مسافران اين پرواز با بيان اينکه اين هواپيما با تاخير پرواز داشته بنابراين نقص فنی آن قبل از پرواز هم مشخص شده بود، گفت: اين هواپيما چند دقيقه پس از پرواز، دچار آتش سوزی شد و تنها مهارت خلبان بود که جان مسافران را نجات داد.

وی افزود: خلبان توانست با وجود نقص فنی، هواپيما را دوباره به فرودگاه پکن بازگرداند اما اين موضوع موجب ترس و وحشت مسافران شده و شرايط نامناسبی را برای مسافران ايجاد کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016