پنجشنبه 22 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور در مجلس حضور می يابند

تهران-ايرنا- وزرای اطلاعات و امور خارجه برای پاسخگويی به سوالات ۴۱ نماينده و ۱۲ نماينده روز يکشنبه هفته آينده در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می يابند همچنين وزير کشور در روز سه شنبه هفته آينده برای پاسخ به سوالات هشت نماينده به اين کميسيون می رود.

به گزارش روز پنج شنبه ايرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی يکشنبه هفته آينده آخرين اخبار و تحولات را مرور می کنند.

وزير اطلاعات در روز يکشنبه برای پاسخگويی به سؤالات حسن کامران دستجردی نماينده اصفهان و عليرضا زاکانی نماينده تهران، ری، شميرانات و اسلامشهر و نيز سوال مشترک ۴۱ نفر از نمايندگان در کميسيون امنيت ملی مجلس حضور می يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين در روز يکشنبه سفر مسوول سياست خارجی اتحاديه اروپا به جمهوری اسلامی ايران با حضور وزرای اطلاعات و امور خارجه در اين کميسيون بررسی می شود.

وزير امور خارجه نيز روز يکشنبه برای پاسخگويی به سؤالات ايرج نديمی نماينده لاهيجان و سياهکل، حسينعلی شهرياری نماينده زاهدان، علی اکبر آقايی نماينده سلماس و سؤال مشترک ۱۲ نفر از نمايندگان در اين کمیسيون حضور می يابد.

همچنين وزير کشور روز سه شنبه هفته آينده برای پاسخگويی به سؤالات حسين طلا نماينده تهران، ری، شميرانات و اسلامشهر، حسين بيگلری نماينده سقز و بانه، محمدجواد نظری مهر نماينده کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز، ابراهيم آقامحمدی نماينده خرم آباد، سيدمحمد بياتيان نماينده بيجار، رمضانعلی سبحانی فر نماينده سبزوار، عليرضا زاکانی نماينده تهران، ری، شميرانات و اسلامشهر، فتح اله حسينی نماينده سرپل ذهاب، گيلان غرب و قصرشيرين، بهروز نعمتی نماينده اسدآباد، در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس حضور می يابد.

اعضای کارگروه بسيج اين کميسيون در روز يکشنبه طرح تقويت و توسعه سازمان بسيج رسانه و کارگروه دفاعی اين کميسيون در روز سه شنبه طرح الحاق يک بند به ماده(۴۵) قانون خدمت وظيفه عمومی را بررسی می کنند.


**طرح اصلاح قانون بيمه اجتماعی کارگران ساختمانی دستور کار کميسيون شوراها مجلس

اعضای کميسيون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در روز يکشنبه طرح اصلاح بند(د) ماده (۶۵) قانون برنامه پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ايران و طرح الحاق يک بند به ماده (۲) قانون تشکيل شورای عالی اشتغال را بررسی می کنند.

اعضای اين کميسيون در روز سه شنبه هفته آينده بررسی طرح اصلاح قانون بيمه اجتماعی کارگران ساختمانی را در دستور کار دارند.


**وزير دادگستری در کميسيون حقوقی مجلس حضور می يابد

اعضای کميسيون قضائی و حقوقی مجلس در روز يکشنبه لايحه نحوه اجرای محکوميتهای مالی(اعاده شده از شورای نگهبان) و لايحه جرم سياسی را بررسی می کنند.

اعضای اين کميسيون همچنين در روز سه شنبه قرار است از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بازديد کنند.

وزير دادگستری در روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات افضلی فرد نماينده اردبيل، نير و نمين و نجف نژاد نماينده بابلسر در اين کميسيون حضور می يابد.

اعضای کارگروه حقوق عمومی در روز دوشنبه لايحه قضازدايی و حذف برخی عناوين مجرمانه از قوانين و اعضای کارگروه حقوق خصوصی در اين روز لايحه حمايت از کودکان و نوجوانان را بررسی می کنند.


**بررسی شکايات واصله در کميسيون اصل ۹۰ مجلس

اعضای کميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در روز های يکشنبه و سه شنبه هفته آينده شکايات واصله را بررسی می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016