دوشنبه 30 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: تمام تحرکات گروههای مرتبط با معاندين لحظه به لحظه رصد می‌شود

ايسنا ـ رييس کميسيون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور وزير اطلاعات در جلسه‌ اين کميسيون خبر داد.

امير خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به جلسه امروز کميسيون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بررسی آخرين وضعيت امنيت داخلی کشور در مرزها، تحرکات گروههای نفاق و ذاله از جمله محورهای جلسه‌ی امروز کميسيون با وزير اطلاعات بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی مجموعه اقدامات وزارت اطلاعات در تامين امنيت کشور را بسيار حساس و غير قابل بيان توصيف کرد و افزود: اقدامات ارزنده‌ای که از سوی وزارت اطلاعات در خصوص تامين امنيت داخلی و خارجی کشور صورت می‌گيرد اقداماتی نيست که با حرف و آمار و و مصاحبه بتوان آن را بيان کرد.

رئيس کميسيون شوراها با تاکيد بر اين که امنيت فعلی موجود در کشور را مرهون زحمات نيروهای نظامی و انتظامی خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) هستيم ادامه داد: اکنون سيستم اطلاعاتی و امنيتی کشورمان در بالاترين سطح تسلط بر اوضاع در منطقه و حتی جهان برخوردار بوده و اين يک نکته بسيار مثبت در کارنامه وزارت اطلاعات است.

خجسته با اشاره به تحولات صورت گرفته در وزارت اطلاعات از زمان حضور حجت‌الاسلام علوی در راس اين وزارتخانه گفت: انشاء‌الله با حضور ايشان و بهره‌مندی وزارت اطلاعات از نيروهای متعهد و اخلاق مدار سياست‌های دولت تدبير و اميد، بر اساس اعتدال و عقلانيت پيش برود.

نماينده‌ی مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: در ابتدای جلسه کميسيون حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی کشور را در سطح جهان بی نظير توصيف کرد و اينگونه گفت که اکنون به لطف الهی و عنايت امام زمان (عج) کشورمان در بالاترين سطح اشراف اطلاعاتی در جهان بوده و تمام تحرکات گروههای مرتبط با معاندين به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود.

همچنين سياست ما در دوران دولت تدبير و اميد تامين امنيت مردم است و قصد داريم تا مردم مجموعه‌ی وزارت اطلاعات را همراه با خود بداند تا با قاطعيت در برابر عاملان تجاوز به حقوق مردم ايستاده و با نرمی و مهربانی در کنار مردم قرار بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016