شنبه 24 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش زمان مذاکرات ايران و ۱+۵ در وين

دومين دور از مذاکرات ايران و ۱+۵ در وين ۲۸ اسفند، يک روز زودتر پايان می‌يابد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) مذاکرات ايران و ۱+۵ که قرار بود در دومين دور درباره راه‌حل جامع ۲۷ تا ۲۹ اسفند در وين برگزار شود، به خاطر مصادف شدن مذاکرات با نوروز يک روز زودتر، ۲۸ اسفند پايان می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



هم‌چنين پيش از اين کاترين اشتون در سفر به ايران و در اصفهان نيز اعلام کرده بود که " به احترام نوروز، مذاکرات اين دوره (۲۷ تا ۲۹ اسفند) يک روز قبل از عيد نوروز به پايان خواهد رسيد تا مقامات مذاکره‌کننده ايران برای اين عيد باستانی در ايران باشند."

شايان ذکر است کاترين اشتون و محمد جواد ظريف ۲۶ اسفند در ضيافت شام با يکديگر ملاقاتی دوجانبه خواهند داشت. در اين ملاقات قرار است آخرين ديدگاه‌ها و جمع‌بندی‌ها از نتايج مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ درباره موضوعات مختلف به ويژه موضوع غنی‌سازی، راکتور اراک و همکاری‌های هسته‌ای مورد بررسی قرار گيرد.

بر اساس توافق ايران و گروه کشورهای ۱+۵ قرار است هر ماه مذاکرات درباره گام نهايی صورت گيرد.

دو طرف تلاش دارند تا پايان تيرماه سال ۱۳۹۳ مذاکرات درباره راه‌حل جامع انجام شده و توافق نهايی به دست آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016