سه شنبه 27 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نامه "۹ دی" توقيف شد

فارس ـ هفته‌نامه «۹ دی» به مديرمسئولی «حميد رسايی» از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.

به‌گزارش فارس، هفته‌نامه «۹ دی» به مديرمسئولی «حميد رسايی» نماينده تهران در مجلس از سوی هيئت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



حکم توقيف اين هفته‌نامه که هفته گذشته صادر شده، امروز (سه‌شنبه) به مديرمسئول اين نشريه ابلاغ شد.

همچنين پرونده اين هفته‌نامه، از سوی هيئت نظارت بر مطبوعات به دادگاه ويژه روحانيت ارسال شده است.

پيش از اين هيئت نظارت بر مطبوعات حکم به توقيف هفته نامه يالثارات الحسين(ع) داده بود که با واکنش محافل سياسی و رسانه ای مواجه شده بود.

عليرضا معاف سردبير «۹ دی» با تأييد خبر توقيف اين هفته‌نامه، به خبرنگار فارس گفت که دليل عمده اين اقدام هيئت نظارت، انتشار مطالب انتقادی نسبت به سياست‌های هسته‌ای، فرهنگی و اقتصادی دولت يازدهم است.

وی يکی از اصلی ترين گزارش های انتقادی هفته‌نامه متبوعش که مورد اعتراض دولت قرار گرفت، موضوع «اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی» عنوان کرد و گفت که مستندات اين گزارش به دادگاه ارجاع خواهد شد.

سردبير «۹ دی» اظهار داشت: هفته گذشته خبر توقيف «۹ دی» را از منابع غير رسمی شنيده بوديم اما معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت راستگويان و دبير هيئت نظارت آن را تکذيب کردند اما امروز، نظر هيئت رسماً به مديرمسئول هفته‌نامه ابلاغ شد.

معاف در پايان با استقبال از ارجاع پرونده اين هفته‌نامه به دادگاه، متذکر شد: مسئولان ۹ دی مستندات خود در خصوص گزارش های منتشره در اين نشريه را در دادگاه ارائه خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016